luni, 3 august 2015

Inspiratie...la inceput de saptamana

Buna fetelor,

Este luni, prima zi a saptamanii si toata lumea este amortita dupa weekend, de aceea m-am gandit sa va inveselesc un pic cu niste hainute, pentru ca dupa cum stim toate shopping-ul e cea mai buna terapie.




Am intrat pe SheIn si am vazut reducerile de pana la 85% care mai sunt valabile pana maine, asa ca daca va face ceva cu ochiul nu mai aveti prea mult timp la dispozitie.

Mie mi-au placut foarte multe produse, daca as avea un card nelimitat ar fi ideal. Am ales doar cateva, care mi-au atras atentia in mod special si sper sa fie o sursa de inspiratie pentru voi:











 Ce parere aveti? Va plac alegerile mele?


O saptamana minunata sa aveti!



Multumesc pentru vizita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu