luni, 10 august 2015

Review:Gel de dus si deodorant B.U In Action



Buna fetelor,

Am citit atat de multe pareri pozitive depre gelurile de dus B.U In Action incat nu m-am putut abtine sa nu le incerc si eu. Am gasit o oferta la Dm ce continea gelul de dus si deodorantul cu aroma de iaurt si smochine la pretul de 16 lei asa ca nu am mai stat pe ganduri.




Gelul de dus este absolut delicios, m-am indragostit de el imediat ce l-am mirosit. Are o consistenta cremoasa si este un adevarat rasfat pentru piele. Combinatia dintre iaurt si smochine mi se pare ideala pentru zilele toride de vara.
Mirosul sau fresh ofera o senzatie minunata de prospetime  iar pielea ramane catifelata si hidratata.
Cu siguranta voi recumpara acest gel de dus si va ramane printre preferatele mele.



 Ingrediente:



Deodorantul  promite protectie 48 h impotriva transpiratie, insa dupa ce l-am testat mi-am dat seama ca nu e chia asa, protejeaza maxim 24 h dar pentru mine este ok. Mirosul este unul fresh si persista destul de mult oferindu-mi o senzatie placuta si energizanta.
Este un deodorant destul de eficient  insa nu m-a convins 100%, prefer protectia oferita de Rexona sau Nivea.



 Ingrediente:



Voi ati incercat aceste produse? Care sunt preferatele voastre?


Multumesc pentru vizita !

Pupici,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu