luni, 31 august 2015

Inspiratie la inceput de saptamana #3

Buna fetelor,

Iata-ne din nou la inceput de saptamana, mi se pare ca timpul trece extrem de repede si parca nu imi vine sa cred ca maine este prima zi de toamna.





Pentru acest episod de inspiratie am ales cardiganele, mi se par alegerea ideala pentru anotimpul care urmeaza. Despre ele pot spune foarte multe, sunt comode, lejere, usor de purtat si asortat si cred ca toate le iubim.

Lungi, asimetrice, cu franjuri, cu insertii de dantela le ador pe toate si nu ma satur sa imi tot cumpar oricat de multe as avea. Sunt sigura ca si voua va plac la fel de mult, sunt nelipsite din garderoba oricarei femei datorita versatilitatii pe care acestea ne-o ofera.

Am gasit pe shein.com modele foarte frumoase la preturi accesibile si bineinteles ca nu puteam sa nu vi le arat si voua.

Enjoy!

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI


Va plac alegerile mele? Care este preferatul vostru?


Multumesc pentru vizita!


Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu