miercuri, 26 august 2015

Review: Lapte demachiant Pellamar

Buna fetelor,

Asa cum v-am promis, am revenit cu un alt review la unul dintre cele trei produse Pellamar pe care le-am castigat pe blogul Elenei. Este vorba de un lapte demachiant care imi place foarte mult, cu toate ca in ultima vreme m-am indragostit de apele micelare si de demachiantul bifazic de la Nivea.
Despre brandul Pellamar v-am povestit mai multe in primul articol pe care il puteti vedea aici, asa ca sa trecem la subiectul nostru de astazi.




Descriere oficiala:

''DEMACHIERE DELICATA, EFICIENTA SI NATURALA
Formula blanda, mineralizanta care curata tenul in profunzime si conserva echilibrul hidric al epidermei. Emolientii principali ai acestui produs ajuta la refacerea hidratarii pielii si la retinerea lipidelor naturale. Ph-ul si compozitia sunt echilibrate astfel incat produsul sa poata fi utilizat fara riscuri si in zona sensibila din jurul ochilor.

Fara parabeni
Non-comedogenic
Testat dermatologic
Nu contine sapun''

Parerea mea:

Primul lucru care m-a atras la acest produs este ambalajul , vine intr-o cutiuta foarte draguta iar sticla este una eleganta asemanatoare cu a unui produs de lux. Sistemul de dozare este cu pompita astfel incat folosirea este mai mult decat usoara, fara riscul de a pierde din produs.

Curata foarte bine machiajul si impuritatile iar tenul meu ramane hidratat si catifelat. Il folosesc si pentru zona sensibila a ochilor si nu mi-a creat nicio senzatie neplacuta. 

Cantitatea este de 100 ml si il puteti gasi aici la pretul de 41,50 lei.


 

Produsele Pellamar m-au suprins intr-un mod foarte placut si cu siguranta voi incerca si altele. Vi le recomad si voua cu mare drag, merita o sansa


Ce parere aveti? Va tenteaza?


Multumesc pentru vizita!


Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu