vineri, 21 august 2015

Review: Crema de corp Pellamar



Buna fetelor,

Acum doua saptamani am primit trei produse Pellamar pe care le-am castigat pe blogul Elenei, careia vreau sa ii multumesc inca o data, chiar eram foarte curioasa sa le incerc. 



Inainte de a incepe sa va spun mai multe despre produse as vrea sa va povestesc un pic despre brandul Pellamar:

Este o companie cu capital romanesc, ce valorifica proprietatile benefice ale namolurilor terapeutice.Produsele  sunt concepute si create in Romania, cu un rafinament aparte, utilizand cele mai moderne si utile principii active pentru a veni in sprijinul clientilor  si a le rezolva problemele create de inaintarea in varsta, de factorii de mediu si de conditiile vietii moderne.

Primul produs pe care vreau sa vi-l prezint este crema de corp din gama Organic Spa care imi place foarte mult si l-am folosit in fiecare zi de cand l-am primit. Voi reveni in curand cu review-uri si pentru celalalte doua produse.




 
Descriere oficiala:


‘’Formula dermatocosmetica, caracterizata de absenta parabenilor si a compusilor chimici periculosi. Este potrivita si pentru pielea sensibila, cu un grad scazut de toleranta. Intens hidratanta, compenseaza deficientele de lipide, calmeaza si restabileste confortul si supletea. Recomandata pentru masaj corporal si facial.

Testat dermatologic
 Non-comedogenic
 Fara parabeni “


Parerea mea:

Primul lucru care m-a surprins placut la acest produs a fost mirosul fresh si revigorant de citrice, care imi induce o stare de confort si relaxare.

Imi simt pielea hidratata si catifelata dupa fiecare aplicare si pot spune ca folosirea acestei creme este momentul meu de rasfat al zilei. 

Textura este una lejera si intra foarte rapid in piele lucru care ii confera un mare plus din partea mea.

Ambalajul este foarte dragut si rafinat din punctul meu de vedere, iar sistemul de dozare este special conceput pentru a fi aplicat cu usurinta si a nu exista pierderi inutile de produs.

Cantitatea este de 250 ml si il puteti gasi aici la pretul de 34 lei.





Ingrediente:




In concluzie, acest produs este pe placul meu si l-as recumpara cu mare drag. Vi-l recomand si voua, raportul calitate pret este foarte bun si merita incercat.



Multumesc pentru vizita!

Pupici,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu