miercuri, 19 august 2015

Ultimul wish list de vara cu Adona

Buna fetelor,

Cu toate ca vara e pe sfarsite si temperaturile au inceput sa scada usor iar in curand hainele de vara vor fi inlocuite cu cele de toamna, cand am intrat pe adona.ro si am vazut ca saptamana aceasta au o promotie speciala mi-am zis ca nu trebuie ratata. Am gasit cateva rochite dragute la pretul de 49 de lei ,o salopeta  tot la 49 de lei si doua genti plic la 59 de lei asa ca m-am gandit sa vi le arat si voua, poate va tenteaza ceva.

 AICI



Sper sa va placa si voua! Enjoy!

 AICI


 AICI

 AICI
 AICI

 AICI

                                                                                                                                                                    
Ce parere aveti? Va plac alegerile mele? Va tenteaza ceva?

Multumesc pentru vizita!

Pupici,  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu