luni, 17 august 2015

Leapsa:24 de intrebari delicioase



Buna fetelor,

Teodora m-a nominalizat la o leapsa tare draguta, si ii multumesc din suflet ca s-a gandit la mine. Imi plac foarte  mult astfel de provocari si le accept de fiecare data cu placere.



Acum va invit sa descoperiti raspunsurile mele la cele 24 de intrebari delicioase:

1.Care este mic-dejunul tau preferat?
Cu toate ca stiu ca nu este bine sar peste micul dejun.Nu pot sa mananc imediat ce ma trezesc asa ca de obicei mananc un sandwich sau o omleta dupa ce ajung la birou.


2.Cum iti place sa bei cafeaua?
Imi place cafeaua cu mult lapte, caffe latte.


3. Care este sandwich-ul tau preferat?
Imi place la nebunie sandwich club, cred ca toate stiti despre ce vorbesc cel cu cartofi,cu piept de pui yummi.



4. Supa sau salata?
Cu siguranta salata, nu prea mananc supe sau ciorbe.


 
5. Care este cartea ta de bucate preferata?
Nu am una preferata, cel mai des folosesc internetul pentru retete.


6. Fara dulce sau fara savoare?
Nu pot sa renunt la una dintre ele, fara savoare niciun fel de mancare nu are gust iar fara dulce… e tare greu.


7. Care este bucataria ta preferata?
Bucataria italiana. Paste, peste, fructe de mare le ador pur si simplu. Si imi place foarte mult si bucataria chinezeasca.



8. Care este emisiunea culinara preferata?
Nu prea ma uit la emisiuni culinare, doar din cand in cand la Jamie Oliver.


9. Care este placerea ta vinovata?
Nu stau prea mult pe ganduri si spun in gura mare: Duuuulciurileee.



10. Cine te inspira in bucatarie?
Mama, si mi-e ciuda ca nu reusesc sa gatesc la fel de bine ca ea.


11. Gatit acasa sau cina in oras?
Depinde foarte mult de starea pe care o am, imi place foarte mult sa ies in oras dar cateodata prefer o cina relaxanta acasa.


12. Ce ai pe lista de preparate asa si asa?         
Ciorbele, nu suntem prea bune prietene.



13. Care este restaurantul tau preferat?
Embassy, sunt doua: in Centru Vechi si  la Romana  si se mananca extraordinar de bine.



14. Imi fac cumparaturile la.
Oriunde: hypermarket, supermarket, piata, magazinele de cartier. Dar prefer hypermarket-urile pentru ca acolo gasesc tot ce am nevoie.


15. Cel mai bun lucru pe care l-am mancat este...
Am mancat foarte multe feluri de mancare bune, acum imi vin in minte tot felul de preparate din peste pe care le-am mancat in Delta. Au fost delicioase dar nu le mai stiu denumirile.


  
16. Care este cocktail-ul tau preferat?
Mojito.


17. Cu cine ai servi o cafea: George (Clooney) sau Heston (Blumenthal)?
Cu George Clooney, este un actor pe care il iubesc.



18. Ce nu lipseste din bucataria ta?
Condimentele, de tot felul.


19. Gustarea mea preferata...
Fructele si migdalele.


  
20. Ce fel de pizza preferi?
Pizza All Cheese de la Jerry’ s.


21. Ce mancare nu iti place deloc?
Nu imi plac deloc mancarurile cu sos alb: ciulama, ciorba de burta, ciorba de pui a la grec, paste carbonara etc. Nu suport nicio mancare de culoare alba, mi se par foarte gretoase.



22. Blogul culinar preferat este...
Spre rusinea mea, nu citesc bloguri culinare.


23. Cel mai ciudat lucru pe care l-am mancat:          
Aici ma aseman foarte mult cu Teo, am mancat carne de mistret si mi-a placut la nebunie.


24. Nu pot sa traiesc fara...
Fara dulciuri, chiar nu as putea trai.



Acestea au fost raspunsurile mele si va invit pe toate sa preluati aceasta leapsa, daca v-a placut. Eu le nominalizez pe: Loredana, Lorena si Ira. Abia astept sa vad raspunsurile voastre!


Multumesc pentru vizita!


Pupici,













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu