vineri, 14 august 2015

Summer Black Week



Buna fetelor,

Am preluat aceasta leapsa frumoasa de la Ramona careia vreau sa ii multumesc ca s-a gandit la mine, si pentru ca sunt o mare fana  lenjerii de pat am acceptat aceasta provocare fara sa stau pe ganduri.



Iubesc lenjeriile de pat si oricat de multe as avea nu ma pot abtine sa le cumpar.  Ma bucur foarte tare ca am descoperit acest site cu lenjerii de pat outlet, unde am gasit modele foarte frumoase la preturi mai mult decat accesibile.

In plus, la orice lenjerie cumparata esti inscris automat in campania Summer Black Week in care puteti castiga o excursie la Paris de 3 nopti,cu transport si cazare incluse. Promotia este valabila pana pe 20 august asa ca va sfatuiesc sa va grabiti, premiul este minunat si merita sa incercati.

Acum vreau sa va povestesc mai multe despre acest site minunat si sa va arat cateva lenjerii care mi-au atras atentia:

Acest magazine online ne asteapta cu lenjerii de cea mai buna calitate iar promotiile 1+1 GRATIS sunt de nerefuzat.  Pe langa lenjeriile de pat aici mai puteti gasi hainute, cosmetice, produse pentru curatenie, electrocasnice si articole pentru copii. Va invit cu mare drag sa faceti o vizita acestui magazin, o sa va placa cu siguranta ce veti descoperi aici.

Mi-au placut cateva lenjerii  3D pe care le-am gasit in categoria alegria online si vreau neaparat sa le vedeti si voi:

AICI

AICI



AICI

Pe langa lenjeriile 3D, mi-au mai atras atentia si cele 5D de 
care marturisesc ca nu stiam pana acum si multe altele, chiar nu stiu ce sa aleg mai repede.

AICI

AICI

AICI


In concluzie, acest site va ramane cu siguranta printre preferatele mele atunci cand voi vrea o lenjerie de pat noua si vi-l recomand si voua cu mare drag.


Ce parere aveti? Stiati de acest site? Voua ce lenjerii va plac?


Multumesc pentru vizita!


Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu