miercuri, 2 septembrie 2015

Review: Lapte de corp hranitor sub dus Nivea



Buna fetelor,

Cu toate ca a trecut destul de mult timp de cand acest produs a aparut pe piata si imi doream sa il incerc, nu stiu din ce motiv nu am reusit sa il cumpar, pur si simplu nu s-a lipit de mainile mele.
Dana a fost foarte draguta si cand a aflat ca nu l-am testat, mi l-a oferit cu mare drag si vreau sa ii multumesc din suflet ca s-a gandit la mine.



Am primit varianta pentru piele uscata cu ulei de migdale si se potriveste perfect nevoilor mele, dar haideti sa va spun mai multe despre acest produs de care m-am indragostit inca de la prima utilizare:

Descrierea oficiala:
" Descopera un mod uimitor de ingrijire a pielii - acest nou lapte de corp se foloseste sub dus, imediat dupa spalarea cu gelul de dus preferat. Dupa ce pielea umeda absoarbe rapid si cu usurinta formula speciala de ingrijire cu ulei de migdale, asteapta cateva secunde, apoi clateste restul de produs.

Rezultatul:
Senzatia de piele catifelata chiar din clipa in care iesi de sub dus.
Te poti imbraca imediat. Nu mai este nevoie sa aplici un alt lapte de corp dupa dus.

Mod de aplicare: 
1. Spala-te cu gelul de dus preferat si clateste-te. 
2. Aplica laptele de corp hranitor sub dus de la NIVEA.
3. Clateste-te.
4. Usuca-te si esti gata!

Compatibilitate cu pielea demonstrata dermatologic. Fara coloranti artificiali si silicon.
Ambalaj biodegradabil. "


Ingrediente:



Parerea mea:
Va spun sincer ca nu ma asteptam la rezultate atat de bune din partea unui lapte de corp sub dus, m-a surprins intr-un mod foarte placut.
Inca de la prima utilizare am simtit diferenta fata de un gel de dus normal, pielea mea se simte rasfatata cu acest produs. Este mult mai catifelata, hidratata si nu mai simt nevoia sa aplic o crema hidratanta dupa dus.

 Mirosul este specific produselor Nivea, pe care il stim toate iar textura este asemanatoare unei lotiuni de corp. Intra foarte repede in piele si nu lasa o grasa, din contra ramane fina ca cea a unui bebelus.
Mi se pare alegerea ideala pentru o hidratare optima in fiecare zi, mai ales ca din lipsa de timp sau chef cele mai multe dintre noi sarim peste etapa aplicarii unei creme de corp. Eu am pielea foarte uscata iar acest produs m-a salvat de aceasta grija, cu siguranta nu va lipsi din rutina mea de ingrijire zilnica de acum inainte.





Produsul costa in jur de 20 de lei si il puteti gasi in diferite variante, in functie de nevoile voastre.
Varianta cu ulei de migdale este perfecta pentru mine dar le voi incerca si pe celalalte, vi le recomand si voua cu mare drag daca nu le-ati incercat deja.


Iti multumesc inca o data Dana, ca mi-ai oferit ocazia sa testez acest produs minunat!


Ce parere aveti? Voi ati incercat acest produs? Daca nu, va tenteaza?


Multumesc pentru vizita!


Pupici,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu