luni, 14 septembrie 2015

Inspiratie la inceput de saptamana #4

Buna fetelor,

Toamna si-a intrat usor dar sigur in drepturi, temperaturile au scazut considerabil iar acum in momentul in care va scriu ploua si este destul de frig. Si pe o vreme ca asta ce puteam sa fac decat sa ma uit pe internet dupa articole potrivite pentru acest anotimp.


De data aceasta m-am oprit la incaltaminte si am gasit pe shein.com cateva perechi foarte dragute de ghetute,pantofi si balerini care mi se par perfecte pentru toamna.

Nu vreau sa va tin prea mult de vorba si va las sa urmariti ce am adaugat in wish list-ul cu incaltaminte de toamna. Sper sa fie pe placul vostru si acest episod de inspiratie si va astept cu mare drag parerile, ca de fiecare data.

Enjoy!

AICI

AICI

AICI
AICI

AICI


Ce parere aveti? Va plac alegerile mele? Care este preferata voastra?


Multumesc pentru vizita!


Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu