miercuri, 9 septembrie 2015

Premiile Liebster Awards 2

Buna fetelor,

Cu toate ca am mai facut acest tag o data, am aflat ca am fost nominalizata si de Anca careia ii multumesc ca s-a gandit la mine asa ca vreau neaparat sa raspund si  la intrebarile ei.




Regulile acestui joc banuiesc ca le stiti toate si le puteti vedea aici, in prima parte a acestui tag asa ca o sa trec direct la treaba. Intrebarile Ancai sunt urmatoarele:

1. Acum. La malul malul marii sau in varful unui munte?
Fara sa stau prea mult pe ganduri aleg marea, o iubesc si este locul in care ma regasesc intotdeauna.


2. Un lucru marunt pentru altii, imens pentru tine.

In general ma bucur de lucrurile simple si timpul petrecut alaturi de cei dragi mie este cel mai pretios. Fericirea vine intotdeauna din lucrurile marunte si din pacate multi dintre noi au uitat acest lucru. 


3. Descrie-te in 20 de cuvinte. Calitati si defecte, ce iti place, ce nu, etc.

Sunt o persoana sensibila, pozitiva, energica si imi place sa cred ca am un simt al umorului bine dezvoltat. Ador marea, este locul in care ma simt cel mai bine si cred ca zodia in care m-am nascut, Pesti, are o mare contributie in acest aspect.
Imi place sa calatoresc si mi-as dori tare mult sa vad cat mai multe tari,sa cunosc oameni noi si sa invat despre cultura lor.
Iubesc baletul ( am facut timp de 8 ani) si imi amintesc cu mare drag de aceea perioada. Iubesc frumosul in general, motiv pentru care m-am si apucat de blogging.
Unul dintre cele mai mari defecte ale mele este ca am prea multa incredere in oameni si de cele mai multe ori am avut de suferit din aceasta cauza.


4. Mancarea favorita.

Pestele, de orice fel si fructele de mare.


5. Sport sau boem?
Cate putin din fiecare. 


6. Numeste 5 bloggeri  care te inspira.

Sunt foarte multi bloggeri care imi plac si ma inspira. Urmaresc mai mult de 20 de bloguri zilnic si nu as putea sa numesc doar 5.


7. Fond de ten compact sau lichid?

De obicei folosesc fond de ten lichid.


8. Unde ti-ar placea sa locuiesti?

Undeva aproape de mare.


9. Auriu sau argntiu?

Argintiu.


10. Ce citesti mai des o carte sau o revista?

Prefer cartile, dar din cand in cand mai cumpar si cate o revista


11. Numeste cele 5 site-uri prefrate cu produse de fashion si beauty.

kurtmann.ro
shein.com
hm.com
produsecosmetice.ro
yves-rocher.ro


Acestea au fost raspunsurile mele si de aceasta data nu voi mai face nominalizari, dar va invit cu mare drag pe toate sa raspundeti la aceleasi intrebari daca doriti.


Multumesc pentru vizita!


Pupici,



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu