luni, 6 iulie 2015

The Travel Tag



Buna fetelor,



Alina de la cosmeticelatest.ro m-a nominalizat sa preiau acest tag si ii multumesc din suflet ca s-a gandit la mine.Am mai spus si cu alte ocazii ca imi plac astfel de postari,asa ca nu vreau sa o lungesc si va invit sa descoperiti raspunsurile mele.

1.Unde ai zburat prima data cu avionul?
Prima data am zburat in Italia acum 6-7 ani, si tin minte ca aveam emotii foarte mari,dar teama a disparut imediat dupa decolarea care mi-a placut extrem de mult.

2. Numeste trei lucruri esentiale pentru tine atunci cand calatoresti.
Telefonul,o carte sau reviste,guma de mestecat.

3. Cu cine ai vrea sa calatoresti?
Cu iubitul sau cu prietenii.De obicei calatorim cu gasca, si ne simtim foarte bine.

4. Ce loc din avion preferi: culoar, mijloc, geam? 
Prefer locul de la geam,imi place sa fac fotografii si sa privesc norisorii.

5. Cum “pierzi timpul” atunci cand calatoresti?
Ma uit pe geam,citesc sau ascult muzica.

6. Numeste cateva tari prin care ai calatorit.
Italia,Anglia si Cipru.

7. Care dintre acestea a fost preferata ta?
Nu pot sa zic ca am o preferata,fiecare are farmecul ei aparte.

8. Cu ce mijloc de transport iti place sa calatoresti?
Cu siguranta,avionul.Ador sa zbor cu avionul,chiar ma batuse gandul la un moment dat sa fac scoala de stewardese.

9. Numeste un loc unde ai vrea sa te intorci, din cele deja vizitate.
M-as intoarce cu mare drag in Florenta,este orasul care mi-a placut cel mai mult dintre cele vizitate din Italia.

10. Exista un loc unde nu ai mai vrea sa te intorci?
Nu am un loc in care nu as vrea sa ma mai intorc.

11. Ai ceva patanii interesante din categoria “m-am pierdut”?
Nu mi s-a intamplat pana acum,dar nu e timpul pierdut.

12. Unde ai calatori special pentru mancare?
Mi-a placut foarte mult mancarea din Italia.Paste,peste ,fructe de mare chiar mi s-a facut pofta.

13. Care este următoarea ta destinatie?
In septembrie, voi merge din nou in Italia.

14. Cum iti place sa iti structurezi calatoria?
Inainte sa plec in calatorie imi stabilesc principalele obiective turistice pe care vreau sa le vizitez,dupa care vad ce mai apare.Nu imi place sa fie chiar totul planificat :)

15. In ce tari ti-ar placea sa calatoresti?
Spania,Mexic,Franta,SUA etc.Imi place sa calatoresc si mi-as dori sa vad cat mai multe tari.

16. Pe cine provoci?
Le provoc in primul rand pe toate cele care iubesc sa calatoreasca,iar apoi pe,Loredana, Alina,Diana si Elena.



Multumesc pentru vizita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu