miercuri, 22 iulie 2015

TAG:Get to know me



Buna fetelor,

Am vazut acest tag pe blogul Alinei, si pentru ca vreau sa ne cunoastem mai bine m-am gandit sa il preiau si sa va invit pe toate sa intrati in acest joc.




Haideti acum sa va arat raspunsurile mele:

1.Unde te-ai nascut?
M-am nascut in Bucuresti, la maternitatea Bucur.


2. Ai fost numita dupa altcineva?
Da, numele Irina il am de la nasa mea, si ma ma cheama si Florentina dupa matusa mea.

3. Cand este ultima data cand ai plans?
Plang destul de des, sunt o persoana sensibila si asta e modalitatea prin care ma descarc.

4. Ai copii?
Deocamdata nu, dar imi doresc foarte tare si sper sa se intample cat mai curand.

5. Daca ai fi alta persoana, ai fi prietena cu tine?
Cu siguranta da, sunt o prietena sincera si loiala.

6. Ai animale?
Nu am, dar imi plac foarte mult, in special catelusii.

7. Folosesti sarcasm?
Uneori.

8. Ai face bungee jumping?
Nu cred, nu imi place senzatia de cadere in gol.

9. Care sunt cerealele tale favorite?
Nu prea mananc cereale, deci nu pot spune ca am unele favorite.

10. Ce culoare au ochii tai?
Caprui, fura inima oricui. 

11. Scary movies sau happy endings?
Cu siguranta happy endings.

12. Ai frati sa surori?
Da, am un frate mai mic.

13. Computer sau TV?
Computer, nu prea ma uit la tv.


14. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana?
Ochii.


15. Care este mirosul tau preferat?
Greu de ales, imi place mirosul florilor de primavara(zambile,frezii,ghiocei etc).

16. Cel mai lung timp in care ai fost plecata de acasa?
Cel mai mult am fost plecata 11 zile, si abia asteptam sa ajung acasa.

17. Ai talente speciale?
Imi place foarte mult baletul, am facut timp de 8 ani si cred ca ma pricep destul de bine la dans in general.

18. Ce hobby-uri ai?
Blogging-ul, este cel mai mare hobby al meu in acest moment.

19. Esti indragostita?
Daaa, nu as putea trai fara dragoste.

 Cam asta a fost si sper sa acceptati cat mai multe provocarea mea.Sunt nerabdatoare sa citesc si raspunsurile voastre pentru a va cunoaste mai bine.


Multumesc pentru vizita!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu