duminică, 26 iulie 2015

Review:Lapte demachiant Hydra Vegetal Yves Rocher



Buna fetelor,

Desi in ultima vreme apele micelare au devenit preferatele mele pentru demachiere, in ultima comanda Yves Rocher am pus in cos si un un lapte demachiant hidratant si nu imi pare deloc rau ca am facut-o.




Este vorba despre laptele demachiant Hydra Vegetal, despre care am numai cuvinte de lauda dar sa nu o mai lungesc si sa va spun mai multe despre el:


Descrierea oficiala:
“Va doriti un demachiant care hidrateaza si netezeste pielea? Laptele demachiant hidratant Hydra Vegetal este ceea ce cautati! Contine seva de artar, ingredient cu proprietati regenerante asupra celulelor care capteaza apa in piele.
 

Acest lapte fresh si catifelat, hidrateaza si confera luminozitate pielii.
Demachiaza perfect, inlaturand impuritatile si machiajul.

Formula testata dermatologic.”  


Ingrediente:



Parerea mea:
Curata foarte bine machiajul iar tenul meu ramane catifelat si hidratat, pot spune ca nici nu mai este nevoie sa aplic crema hidratanta dupa demachiere.Acest lucru m-a incantat cel mai mult, avand in vedere ca eu am tenul foarte uscat.

De asemenea imi place mirosul fresh si discret pe care il are, iar faptul ca ingredientele din care este compus sunt naturale in proportie de peste 94% este inca un mare plus pe care i-l atribui acestui produs. Nu contine parabeni, silicon, uleiuri minerale si coloranti.




Cantitatea este de 200 ml si il gasiti aici la pretul de 32 lei.Termenul de valabilitate este de 6 luni de la deschidere.

In concluzie, acest produs a trecut pe lista preferatelor mele pentru demachiere si cu siguranta l-as recumpara.Vi-l recomand si voua, in special celor care au probleme cu uscarea tenului.


Voi ati incercat acest produs?Care sunt demachiantele voastre preferate?

O saptamana minunata sa aveti!



Multumesc pentru vizita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu