joi, 9 iulie 2015

Impresii din vacanta



Buna fetelor,

Abia am revenit in Bucuresti dupa cateva zile de relaxare la mare,unde mi-am incarcat bateriile si m-am umplut de energie pozitiva.A fost o vacanta superba alaturi de iubitul meu si prietenii nostrii,pot spune ca totul a fost perfect dar a trecut prea repede.




Am fost un grup de 14 persoane, si am fost cazati la o vila foarte draguta din statiunea Eforie Nord.Conditiile au fost foarte bune,camerele erau curate si ingrijite iar proprietarii au fost foarte amabili.Aveam in curte si un foisor destul de mare, in care stateam in fiecare seara la gratar si povesti pana dimineata,a fost minunat.

Plaja era de asemenea curata si ingrijita,singurul lucru care mi-a displacut a fost faleza care era in constructie,dar nu a fost atat de deranjant incat sa nu ne putem plimba .

Imi doream foarte mult sa inalt un lampion pe malul marii,si sunt extrem de fericita ca am reusit sa fac acest lucru.

In concluzie am avut o vacanta minunata,si m-am gandit sa impartesesc si cu voi o parte din aceasta.Acum va las sa urmariti cateva fotografii care sper sa va placa:












 Sper sa reusesc sa mai ajung o data la mare in aceasta vara,o iubesc si este locul in care ma simt cel mai bine.



Voi unde va petreceti vacanta vara aceasta?Alegeti litoralul romanesc?



Multumesc pentru vizita!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu