joi, 18 iunie 2015

Wish list Romwe



Buna fetelor,

Este vineri,ultima zi a saptamanii iar gandul imi zboara doar la week-end si la concediul care se apropie cu pasi repezi.De ceva timp ma tot uit dupa hainute,si mi-am facut un wish list destul de mare si m-am gandit sa va arat o parte din el,sa imi spuneti ce parere aveti si de ce nu,sa va si inspirati.


Am ales cateva rochite,pantaloni scurti,o salopeta tocmai buna pentru plimbarile de seara pe malul marii,o ie pe care mi-o doresc de mult si un kimono care inveseleste orice tinuta.

Acestea fiind spuse,sa trecem la treaba si sa va arat ce mi-a atras atentia de pe site-ul Romwe.com:

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI

AICI



AICI


AICI
Ce parere aveti?Care v-a placut mai mult?Voi ce haine ati alege pentru vacanta la mare?

Va multumesc pentru vizita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu