marți, 16 iunie 2015

Review:Gel de dus cu rodie Yves Rocher



Buna fetelor,

Cui nu ii plac gelurile de dus?Le gasim in tot felul de combinatii,cu arome florale,fructate sau orientale si sunt nelipsite din rutina noastra zilnica de ingrijire.

Imi place sa testez cat mai multe,iar cel mai recent este gelul de dus cu rodie de la YvesRocher,care este si primul de la acest brand pe care il folosesc si nu regret ca l-am cumparat.Face parte din gama Jardins Du Monde,care va asteapta cu o varietate de arome incantatoare,menite sa tranforme dusul intr-un moment de rasfat.



Descrierea oficiala:
''Treziţi-vă simţurile cu ajutorul Rodiei din Spania, suculentă şi savuroasă. Acest gel de duş cu parfum acrişor vă revitalizează corpul şi curăţă pielea cu delicateţe, graţie spumei sale onctuoase.

Avantaj:formula sa conţine peste 90% ingrediente de origine naturală.

Nu conține parabeni.’’


Ingrediente:


Parerea mea:
De cum l-am deschis,mirosul sau absolut delicios mi-a incantat simturile si m-a cucerit pe loc.Imi place ca este un gel de dus cremos,face o spuma bogata si catifelata iar pielea mea se simte cu adevarat rasfatata.
Un alt plus pe care il atribui acestui produs este ca nu imi usuca pielea deloc,iar acest lucru m-a convins ca merita sa ramana printre gelurile mele de dus preferate.
Cantitatea este de 200 ml si il puteti gasi aici la pretul de 7,90 lei.Eu cu siguranta il voi recumpara si voi incerca si alte arome din aceasta gama.



Voi ati incercat gelurile de dus Yves Rocher?Ce aroma v-a placut mai mult?


Multumesc pentru vizita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu