marți, 23 iunie 2015

Review:Fond de ten Zero Defecte Yves Rocher



Buna fetelor,

Pe la sfarsitul lunii mai va spuneam pe Facebook ca am profitat de oferta Yves Rocher, si am ales cateva  produse pe care imi doream sa le testez.Am facut deja un review depre gelul de dus cu rodie, pe care il gasiti aici iar acum a venit randul fondului de ten Zero Defecte.



Descrierea oficiala:
‘’Un fond de ten fluid,delicat imbogatit cu fitopigmenti ce asigura rezistenta timp de 14 ore.Zero defecte de dimineata pana seara!’’


Ingrediente:



Parerea mea:
Mi-am dorit neaparat sa testez si un fond de ten de la Yves Rocher,si cum denumirea lui promite destul de mult,nu am mai stat pe ganduri.Am ales nuanta 200 Beige,care din pacate este cam inchisa pentru mine dar acest lucru se rezolva combinandu-l cu unul mai deschis sau cu putin bronz,pe care sper sa il obtin cat mai curand.



Ce imi place la el este sistemul de dozare cu pompita care ma ajuta sa nu pierd din produs inutil,este fluid si se intinde destul de usor.Acoperirea este medie,ceea ce pentru mine este foarte ok,doar ca din descriere ma asteptam la mai mult.



Minusul ar fi ca nu este rezistent la transfer si nu asigura rezistenta timp de 14 ore asa cum este prezentat (pe fata mea rezista cel mult 8 ore).

Cantitatea este de 30 ml si il puteti gasi aici la pretul de 45 de lei.Daca va grabiti puteti prinde si urmatoarea oferta:



In concluzie, pot spune ca acest fond de ten nu m-a dezamagit si l-as recumpara,doar ca as fi mai atenta la alegerea nuantei.


Voi ati incercat fondurile de ten Yves Rocher?Care v-a placut mai mult?


Multumesc pentru vizita!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu