duminică, 21 iunie 2015

TAG:Iubesc vara



Buna fetelor,
Am vazut acest TAG dragut la Camelia si pentru iubesc la nebunie acest anotimp minunat,nu am stat prea mult pe ganduri si l-am preluat.Prin urmare,iata raspunsurile mele:


1.Ce iti place cel mai mult vara?
Imi place soarele care imi da o stare de bine si o pofta de viata incredibila,imi plac diminetile de vara in care trezitul nu mai este la fel de greu ca si iarna.Iubesc marea,plaja,balaceala in general,sunt nascuta in zodia Pesti si cred ca de aici mi se trage.

2. Te bronzezi cu usurinta sau te arzi?
Din pacate am pielea foarte alba si ma bronzez destul de greu,intai ma inrosesc si abia dupa incepe bronzul adevarat.

3. Bautura pe care o prefer
Beau doar apa plata,foarte rar mai beau limonada sau un suc atunci cand am pofta.

4. Mancarea pe care o prefer
Pestele,de orice fel la gratar sau cuptor cu o salata buna.

5. Piesa vestimentara care iti place cel mai mult
Imi plac foarte mult rochitele,mi se par ideale pentru vara.

6. Oja preferata
Vara prefer culorile deschise roz,portocaliu,albastru iar iarna merg pe cele inchise.

7. Produsul cosmetic preferat
Incerc sa ma machiez cat mai putin vara si un BB Cream lejer e perfect pentru mine.

8. Ce parfum folosesti?
In acest moment folosesc Lancome La vie est belle,un parfum minunat pe care il ador.

9. Munte sau mare?
Cu siguranta marea,este locul in care ma simt cel mai bine.

10. Activitatea preferata
Imi place foarte mult sa imi petrec timpul atat cat se poate bineinteles,in compania prietenilor mei dragi.Avem tot felul de activitati haioase,care ma relaxeaza si ma incarca cu energie pozitiva.

11. Vacanta activa sau leneveala?
Cred ca cel mai placut este sa le imbinam.

12. O amintire draga
Imi amintesc cu mare drag de perioada cand faceam balet,am foarte multe amintiri frumoase din vremea aia pe care nu le voi uita niciodata.


In incheiere,vreau sa va invit pe toate cele care iubiti vara sa preluati acest tag,sunt foarte curioasa sa aflu raspunsurile voastre.


Multumesc pentru vizita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu