vineri, 5 iunie 2015

Manichiura semi-permanenta:Barbie Nails



Buna fetelor,

Dupa cum stim toate,mainile reprezinta cartea noastra de vizita si trebuie sa acordam o atentie deosebita unghiilor noastre,sa ne alegem cu grija produsele de ingrijire ale acestora pentru a le mentine sanatoase.

Eu am de cativa ani probleme cu exfolierea unghiilor, din cauza faptului ca mi-am pus  gel si acest lucru mi-a daunat foarte mult.Chiar daca folosesc tot felul de tratamente oja pur si simplu nu imi rezista pe unghii, de aceea am decis sa apelez la oja semi-permanenta si sunt foarte multumita de alegerea facuta.



Din fericire am ocazia sa lucrez cu produse profesionale pentru ingrijirea unghiilor,si am descoperit foarte multe lucruri interesante despre care o sa va povestesc pe parcurs ,dar momentan haideti sa va spun mai multe despre manichiura semi-permanenta:

Oja semi-permanenta se aseamana foarte mult cu cea normala,avand in plus o stralucire aparte si o rezistenta indelungata.Diferenta consta in mare parte in aplicare,cea semi-permanenta avand nevoie de un procedeu mai complex,care include si folosirea unei lampe UV.

Cum se aplica:
Dupa indepartarea cuticulelor,unghiile se degreseaza cu o solutie speciala si se aplica o baza care favorizeaza aderenta,urmata de doua straturi de oja semi-permanenta iar la final topul care mentine stralucirea si intensitatea culorii.Aceasta manichiura se realizeaza in 45 de minute,si ramane intacta timp de 2 saptamani.

Eu ma declar incantata de aceasta oja minunata,nu imi afecteaza unghiile deloc  ba din contra au inceput sa fie mai tari,si nu se mai exfoliaza ca inainte.
Ii multumesc pe aceasta cale prietenei si colegei mele Rox,care are grija ca unghiile mele sa arate perfect intotdeauna.

 
Acum va las sa urmariti cateva poze cu manichiura mea,pe care am numit-o Barbie Nails.Am folosit nuantele Bubble Gum si Bellini Baby de la Jessica Geleration.Eu o ador si sper sa va placa si voua.
 






Ce parere aveti?Voi ati incercat oja semi-permanenta?


Multumesc pentru vizita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu