luni, 16 noiembrie 2015

Wish List Black Friday Kurtmann



Buna fetelor,

In ultimul timp nu am fost prea activa pe blog, am avut o peroada mai incarcata si nu am reusit sa ma mobilizez asa cum mi-as fi dorit. In plus, evenimentele tragice din ultima vreme par ca nu se mai termina, dupa incendiul din clubul Colectiv acum Parisul a fost lovit de un atentant terorist in care foarte multi oameni si-au pierdut viata. 

Nu vreau sa intru in detalii, cateodata cuvintele sunt de prisos si deja s-au spus si se vor mai spune multe de acum inainte. Toti suntem afectati de ce se intampla in jurul nostru dar nu putem decat sa ne rugam si sa empatizam cu cei care sufera in aceste momente.

Mi-as dori ca din aceasta saptamana sa imi pot relua activitatea obisnuita pe blog, sa postez cat mai des si lucrurile sa se aseze pe un fagas normal. 

 AICI




Pentru ca se apropie Black Friday am inceput sa studiez site-urile si sa imi fac un wish list din care sper sa bifez cat mai multe. Primul magazin la care m-am oprit a fost outletul kurtmann.ro, imi plac foarte mult produsele lor, raportul calitate-pret este foarte bun iar politica de retur este una prietenoasa. 

Eu iubesc acest site, imi cumpar destul de des articole vestimentare de aici si sunt convinsa ca si voua va place la fel de mult. 
In fiecare an reducerile lor de Black Friday sunt semnificative si cu siguranta anul acesta nu va face exceptie, de aceea am fost harnicuta si am ales cateva produse ideale pentru iarna, pe care nu puteam sa nu vi le arat si voua.
 
Enjoy!

AICI

 AICI

 AICI

 AICI

 AICI

 AICI

AICI



AICI


Voi v-ati facut lista pentru Black Friday? Avem alegeri comune?



Multumesc pentru vizita!



Pupici,




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu