vineri, 20 noiembrie 2015

Wish List ProduseCosmetice.ro Black Friday

Buna fetelor,

V-am aratat in postarile anterioare articolele vestimentare pe care mi le doresc de Black Friday, dar bineinteles ca nu puteau sa lipseasca de pe lista cosmeticele si produsele de ingrijire. 
Pentru acestea am ales produsecosmetice.ro, imi place foarte mult acest site si imi comand destul de des de la ei. Au o gama variata de produse de cea mai buna calitate iar serviciile sunt ireprosabile, nu am fost dezamagita niciodata.



 AICI


In cazul in care nu stiati de acest site eu vi-l recomand cu cea mai mai mare incredere, veti gasi aici absolut tot ce aveti nevoie in materie de make-up si ingrijire( fie ca este vorba despre ten,corp sau par). Puteti alege din peste 12.000 de produse de la cele mai cunoscute branduri, la preturi foarte accesibile asa ca va sfatuiesc sa aruncati o privire, sigur veti gasi ceva pe placul vostru.
Astazi au dat startul la reducerile de Black Friday, care sunt extrem de tentate iar eu aveam deja listuta pregatita pentru acest moment si m-am gandit ca nu v-ar strica putina inspiratie.

Enjoy!

Pentru ingrijirea parului am ales samponul profesional Oyster Rebirth, imi doresc de mult timp sa il incerc asa ca il voi adauga in cos, mai ales ca ca reducerea este de 50%.


AICI

Tot de la Oyster am ales si doua masti colorante restructurante, perfecte pentru reimprospatarea culorii. Mi le-a recomandat o prietena care le foloseste de mult timp, este blonda la fel ca mine si are tot timpul o culoare superba combinand aceste doua nuante.


AICI


AICI 

Mi-a mai atras atentia si un lac de unghii de la L'oreal, nuanta Platinium Chic, imi place la nebunie si mi se pare perfecta pentru sarbatori. Ce ziceti?


AICI


 Rimelul Double Extension de la L'oreal este preferatul meu asa ca nu am cum sa ratez ocazia de a-l cumpara.

AICI
                                                                                                    

Ce parere aveti de alegerile mele? Va atrage ceva ?
 


Multumesc pentru vizita!


Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu