joi, 19 noiembrie 2015

Black Friday vine mai devreme la BrandCircus

Buna fetelor,

De curand am mai descoperit un outlet care imi place foarte tare si pe care multe dintre voi il cunoasteti deja. Este vorba de brandcircus.ro unde am gasit articole vestimentare de la Zara, Stradivarius, Berska si multe altele la preturi foarte bune.

AICI




Bineinteles ca nu m-am putut abtine si mi-am facut o lista pentru Black Friday, care pe brandcircus.ro va incepe mai devreme, adica diseara la ora 22:00 si toate produsele de pe site vor fi reduse cu 50%.Suna foarte bine, nu ?
Va las acum cu produsele alese de mine, aveti si link pe fiecare produs in cazul in care va atrage ceva! 
Va urez spor la cumparaturi, sa reusiti sa bifati tot ce v-ati propus!


Enjoy!

 AICI

 AICI

AICI

 AICI

 AICI


Voua va place acest outlet? Ce dorinte aveti de Black Friday?


Multumesc pentru vizita!


Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu