luni, 26 octombrie 2015

Wish list Kalimeramark



Buna fetelor,

De curand am descoperit un site care imi place foarte mult, se numeste Kalimeramark.ro si au niste hainute superbe, de care m-am indragostit la prima vedere.




Puteti gasi aici rochii, tricouri, bluze, camasi dar si geci sau paltoane foarte interesante, sunt modele deosebite pe care nu le-am mai vazut pe alte site-uri. Cu siguranta nu veti trece neobservate daca alegeti sa purtati aceste piese vestimentare pentru ca sunt altfel, in sensul cel mai bun al cuvantului.

Bineinteles ca am pus ochii pe  cateva produse, pe care le-am adaugat rapid in wish list si nu puteam sa nu vi le arat si voua.
Vreau sa incep cu doua rochite care m-au cucerit imediat si mi se par perfecte pentru ocazii speciale, mai ales acum ca se apropie sarbatorile.

AICI

AICI

Aceasta camasuta mi se pare alegerea ideala pentru a ne inveseli in zilele mohorate. Ce ziceti?

AICI

Un tricou alb cu un print dragut nu strica niciodata, nu-i asa?

AICI

Ultimul produs pe care vreau sa vi-l arat este o geaca superba, in care iarna va fi sigur mai frumoasa.

AICI


Va plac alegerile mele? Care este preferatul vostru? Voi ati auzit de acest site?


Multumesc pentru vizita!


Pupici, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu