marți, 19 mai 2015

La inceput de drum...

Buna fetelor,

In primul rand sa facem cunostinta,numele meu este Irina am 27 de ani si sunt nascuta in zodia Pesti, fapt caruia ii datorez sensibilitatea, optimismul si dorinta de a-i ajuta  pe cei din jurul meu .


Blogul Beautybyirina vine din iubirea mea pentru frumos si este o dorinta mai veche,pe care abia acum reusesc sa o pun in practica.Aceasta pasiune a mea se datoreaza in mare parte si job-ului, pentru ca lucrez de 2 ani in acest domeniu minunat al frumusetii si am invatat foarte multe lucruri utile pe care vreau sa le impartasesc cu voi.


Mi-am propus  sa scriu despre tot ce insemna beauty si voi pune tot sufletul in articolele mele, mai ales ca imi doresc sa ca acestea sa va fie de ajutor in momentul in care nu stiti ce tinuta sa adoptati pentru diferite ocazii,cum sa va machiati sau ce produse sa folositi,’’probleme’’ cu care noi femeile ne confruntam zilnic.


Sper sa ma urmariti cu aceiasi placere cu care eu voi scrie articolele si vom gasi impreuna calea spre frumusetea la care toate aspiram zi de zi.

4 comentarii: